torsdag 28 januari 2010

Promenix

Nyss en promenix med Kate å Josefin.
Dizel älskar Kate, jason tycker om henne så som vilken annan hund som hellst (sålänge den inte är svart)
Haha, dom var jätte söta på ängen.
Jason hittade ett älgspår som han spårade super fint i.
Kanske kör spår efter denna kurs? Fast på en brukshundsklubb. Riktigt blodspår!
Det skulle vara fräckt.
Men men, nu har dom fått mat nr 2, med lite grädde i, Så schäferpojken äter... Måste hitta ett bättre foder....
Vi (jag och min pojk) skulle ätit kyckling gryta ikväll, men inte var de kyckling jag tagit fram SuCK.
men tor som vi har åkte han och köpte pizza till oss.
Skall ju träna imon=)
men nu skall jag återgå till mitt. Hörs efter gymmet imon.
sen även en sväng senare på kvällen.
Måste packa, steka pankakor, fixa termosar osv osv.
kolla så alla papper finns. Ah mkt inför en tävling.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar